Oldalak

2017. szeptember 18., hétfő

Kelkáposzta főzelék sült virslikarikákkal




Kelkáposzta főzelék sült virslikarikákkal

Hozzávalók:
  • 1 kisebb fej kelkáposzta
  • 1 nagyon nagy krumpli
  • majoránna
  • víz
  • zsír
  • 1 púpos ek liszt
  • 1 tk pirospaprika
Köret:
  • 2 virsli
  • fél tk vegeta
  • zsíradék
Elkészítés:
  1. A krumplit megpucoltam és apró kockákra vágtam. 
  2. A kelkáposzta külső vastag leveleit leszedtem a maradékot kis kockákra  vágtam. 
  3. Hozzáadtam a sót és a majoránnát, felöntöttem vízzel. 
  4. Nem kell,hogy ellepje. Puhára főztem. 
  5. Én azt szeretem,ha a kelkáposzta szétfő. 
  6. Rántást készítettem, csomómentesre kevertem a főzelékben. 
  7. Még kb 2-3 percet hagytam rotyogni. 
  8. Közben a virsliket felkarikáztam, megszórtam a vegetával, majd egy serpenyőben kevés zsiradékon ropogósra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése