Oldalak

2017. szeptember 21., csütörtök

Hagymás-sertés hamburgerpogácsa és a kész hamburger



Hagymás-sertés hamburgerpogácsa és a kész hamburger


Hozzávalók:
  • 1 kg sertés lapocka (vagy marha)
  • 1 bő ek Worcester szósz
  • 1 bő ek sötét szójaszósz
  • 1 púpozott tk fokhagymapor
  • 0.5 fej vöröshagyma
  • 1 tk só
  • őrölt fekete bors
Tetejére:
  • 8 szelet chedar sajt
Hamburgerhez:
  • 8 buci
  • jégsaláta+öntet
  • lilahagyma
  • paradicsom
  • uborka
  • ketchup
Öntet:
  • 2 ek majonéz
  • 1 ek tejföl
  • bors
  • pici cukor
  • 1 tk citromlé
  • 1 tk mustár
Elkészítés:
  1. A hagymát apróra vágtam, majd a darált húshoz adtam a többi hozzávalóval együtt.
  2. Összedolgoztam, majd 8 pogácsát formáztam belőle. Kilapítottam amennyire lehet.
  3. Forró (grill)serpenyőben megsütöttem őket, a végén ráolvasztottam a sajtot.
  4. A bucikat félbe vágtam, majd megpirítottam.
  5. Az öntethez összekevertem a hozzávalókat. A jégsalátát felkockáztam, a hagymát felszeleteltem.
  6. Mindezt összekevertem.
  7. A bucik aljára halmoztam belőlük egy keveset. Erre tettem a kisütött húspogácsát, majd paradicsom és uborka karikát, majd még egy kis ketchup és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése