2017. augusztus 28., hétfő

Világjáró saláta




Világjáró saláta

Hozzávalók:

  • 30 dkg francia saláta keverék (fagyasztott)
  • 10 dkg kukorica (fagyasztott)
  • 6-8 kisebb savanyú uborka
  • 1 nagy zöld alma
  • 15 dkg brokkoli (fagyasztott)

Öntet:

  • 1,5 dl majonéz
  • 0,75 dl tej
  • 2 ek porcukor
  • 2 ek citromlé
  • 1 ek fehérbor ecet
  • 1 fej lila hagyma
  • bors
  • fokhagyma granulátum

Elkészítés:

  1. Az öntet hozzávalóit simára keverem, majd hűtőbe teszem.
  2. A fagyasztott zöldségeket sós vízben megfőztem, leöblítettem majd hagytam teljesen kihűlni.
  3. Az almát és az uborkát kis kockákra vágtam, a hagymát vékonyan felszeleteltem.
  4. Összekevertem a zöldségeket és az öntetet is hozzáadtam.Nem baj ha a brokkoli szétesik.
  5. Hűtőbe tettem egy éjszakára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése