Oldalak

2017. augusztus 31., csütörtök

Tőkehal vajban pirított zöldségekkel



Tőkehal vajban pirított zöldségekkel

Hozzávalók:

  • 4 db tőkehal kocka
  • 2 nagyobb kifli burgonya
  • 10 dkg kelbimbó
  • 20 dkg cukorborsó
  • bors
  • citrombors
  • fokhagyma granulátum
  • 10 dkg vaj
  • kakukkfű

Elkészítés:

  1. A halkockákat sóval, citromborssal és fokhagymával beszórtam, majd állni hagytam. Sütőpapíros tepsire tettem őket.
  2. A kifli burgonyát héjastól félpuhára főztem sós vízben, majd meghámoztam, felkarikáztam és a sütőpapíros tepsibe sorakoztattam a hal mellé. A burgonyát sóval, borssal megszórtam. Adtam hozzájuk kevés vajat, majd szép pirosra sütöttem. Figyelni kell a halra, hogy az ne száradjon ki.
  3. A borsót és a kelbimbót félpuhára főztem sós vízben, leszűrtem. A kelbimbókat félbe vágtam, majd vajat forrósítottam egy serpenyőben és megpirítottam benne a zöldségeket. Picit sóztam, borsoztam és megszórtam kakukkfűvel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése