2017. augusztus 16., szerda

Ropogós sült csirkecomb burgonyapürével és édes zöldségekkel




Ropogós sült csirkecomb burgonyapürével 
és édes zöldségekkel

Hozzávalók:

  • 3 egész csirkecomb
  • fél csomag ropogós sült csirke fűszerkeverék
  • 1-2 ek kókuszolaj

Burgonyapüré

  • 1 kg burgonya
  • 1 ek vaj
  • 0,5-1 dl tej

Zöld köret:

  • 2,5 dkg vaj
  • kisebb póréhagyma
  • kb 8 dkg zöldborsó
  • 10 dkg brokkoli
  • 1 tk barna cukor

Elkészítés:

  1. A csirkecombokat befűszereztem és fél órát állni hagytam. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem bőrrel lefelé és fóliával letakarva 1 dl vizet mellé öntve tette ma 160 fokos sütőbe 1 órára. Utána a fóliát levettem, a combokat megfordítottam, majd megkentem kókuszolajjal és ropogósra sütöttem.
  2. A burgonyát megtisztítottam, felkockáztam, majd sós vízben puhára főztem. A vajjal és a tejjel összetöröm, pürésítem.
  3. A póréhagymát félbevágtam, folyó víz alatt átmostam, majd felkarikáztam. A borsót és a rózsákra szedett brokkolit sós vízben majdnem teljesen puhára főztem. A vajat felolvasztottam a serpenyőben és megfuttattam rajta a póréhagymát. Hozzáadom a borsót és a brokkolit. Nem baj ha a brokkoli összetörik. Csipet sóval és a barna cukorral ízesítem. Kicsit megpirítom és együtt tálalok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése