Oldalak

2017. augusztus 29., kedd

Paprikás csirke nokedlivel




Paprikás csirke nokedlivel

Hozzávalók:
  • 3-4 egész csirkecomb
  • 2 fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 ek zsír
  • kevés pirospaprika
  • víz
  • bors
  • 2 dl tejföl
  • 1 púpos ek liszt
Elkészítés:
  1. A combokat ketté vágtam, a felső combokat kicsontoztam és sóztam, borsoztam őket.
  2. A hagymát apróra vágtam és a zsíron megpároltam. Adtam hozzá kevés vizet és hagytam puhára főni és elforrni a folyadékot.
  3. Hozzáadtam a combokat. Fehéredésig pároltam, majd megszórtam pirospaprikával és felöntöttem vízzel. 
  4. Adtam még hozzá egy kevés sót, majd lassú tűzön puhára főztem. 
  5. Akkor kivettem a húsokat és a liszttel elkevert tejföllel behabartam. Visszatettem a hússzeleteket és összeforraltam. 
  6. Közben elkészítettem a Nokedlit és a Tejfölös uborkasalátát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése