Oldalak

2017. augusztus 31., csütörtök

Madártej




Madártej

Hozzávalók:

  • 1 l tej
  • 4 tojás
  • 8 ek cukor vagy eritrit
  • 1 tk vanília
  • 2 tk liszt
    Elkészítés:
    1. A tejet felteszem melegedni. Közben szétválasztom a tojásokat. 
    2. A sárgáját kikevertem 4 ek eritrittel és a liszttel. 
    3. Mikor felforrt a tej lehúztam a tűzről és csomómentesen belekevertem a tojásos masszát. 
    4. Visszatettem főni és hagytam sűrűsödni. Hozzáadtam a vaníliát.
    5. Addig hagyjuk sűrűsödni, amíg a kellő állagot el nem érjük. 
    6. A tojás fehérjét a maradék eritrittel kemény habbá vertem. 
    7. Vizet forraltam és evőkanállal adagolva megfőztem. Meg kell fordítani. 1 perc alatt elkészül.  
    8. A kész tejet tálkákba adagoltam, majd ráhelyeztem a habot. 
    9. Hagytam a pulton langyosra hűlni, utána tettem a hűtőbe.
    10. Hidegen tálaltam.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése