Oldalak

2017. augusztus 15., kedd

Gyümölcsös túró kocka




Gyümölcsös túró kocka

Hozzávalók
Piskóta:

  • 6 tojás
  • 6 ek cukor
  • 6 ek liszt

Krém:
  • 25 dkg vaj
  • 25 dkg porcukor
  • 35 dkg túró

Gyümölcslé krém: 

  • 7 dl Sió alma-maracuja-mangó
  • 2 csomag vaníliás pudingpor
  • 1 konzerv darabolt ananász
  • 3 db őszibarack
Tetejére:

  • 2 dl habtejszín
  • 1 vaníliás cukor
  • díszcukor

    Elkészítés:
    1. A sütőt előmelegítettem 180 fokra. A torta forma vagy tepsi aljába szabott sütőpapírt teszek.
    2. A piskótához a tojásokat szétválasztottam és a fehérjét kemény habbá vertem gépi habverővel.
    3. Beleszórtam apránként a cukrot és tovább habosítottam. Kellőképpen legyen kemény,de szép sima legyen a hab, a cukorszemcsék oldódjanak fel benne. 
    4. Végül a tojások sárgáját is belekevertem egyesével. 
    5. A lisztet óvatosan kevertem bele. Egyenletesen keveredjen el a liszt. Buborékos, habos legyen a tészta állaga a bele dolgozott levegőtől.
    6. Beleöntöttem a formába a tésztát, elsimítottam.
    7. Mérsékelt hőfokon sütöttem készre kb 30 perc alatt a piskótát.
    8. Rácsra borítottam, lehúztam a sütőpapírt és hagytam kihűlni.
    9. Kikeverem habosra a margarint a cukorral, majd hozzádolgozom a túrót. Ezt kenem rá a kihűlt piskótára. 
    10. A tetejét kiraktam az apróra vágott ananásszal.
    11. A gyümölcslét összekeverem a pudingporral és felteszem főni, be kell sűrűsödnie, mint a rendes pudingnak. 
    12. A túrókrémre felsorakoztatom a feldarabolt gyümölcsöket.
    13. Ráteszem a sütemény keretet, majd ráöntöm a nem túl meleg pudingot. Hűtőbe teszem pár órára.
    14. Tálalás előtt felverek 2 dl habtejszínt és a tetejére simítom. Kockára vágva kínálom.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése