Oldalak

2017. augusztus 30., szerda

Almás zelleres vargányakrém leves





Almás zelleres vargányakrém leves

Hozzávalók:

  • 1 ek kókuszolaj
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • 1 közepes zeller
  • 1 alma
  • 5 dkg szárított vargánya
  • 1 erőleves kocka
  • 1L víz
  • petrezselyem zöld

Elkészítés:

  1. A vizet felforraltam, majd a szárított gombára öntöttem és állni hagytam.
  2. A vöröshagymát apróra vágtam és az olajon megdinszteltem. 
  3. A gombát leszűrtem,de a vizet felfogtam.
  4. Hozzáadtam a felkockázott zellert és almát, majd felöntöttem a gombás vízzel. Beletettem az erőleves kockát.
  5. Mikor minden puha leturmixoltam, majd ha szükséges lehet hígítani.
  6. Hozzáadom a beáztatott gombát, az apróra vágott petrezselyem zöldet és még kb 5 percig forralom, majd tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése