Oldalak

2017. július 18., kedd

Oreo kekszes torta




Oreo kekszes torta

Hozzávalók:
Piskóta 35x30cm:

  • 10 tojás
  • 10 ek liszt
  • 10 ek cukor
  • Krém:
  • 1,2 liter görög joghurt
  • 2 ek porcukor
  • 5 dl habtejszín
  • 2 cs vaníliás cukor
  • 30 db oreo keksz
  • kb 20 g étkezési zselatin
  • 1 dl tej

Díszítéshez:

  • 10 db oreo keksz

Elkészítés:

  1. A piskótát a szokásos módon elkészítettem, sütőkeretet használtam.
  2. Hagytam egy rácson kihűlni.
  3. A joghurtot langyosra melegítettem.
  4. A zselatint belekevertem a tejbe és 10 percre állni hagytam. Mikróban megmelegítettem, majd simára kevertem. Hagytam picit hűlni, majd a a langyosra melegített joghurthoz kevertem.
  5. Kemény habbá vertem a tejszínt és a joghurthoz adtam.
  6. Az oreo kekszet összetörtem, majd a krémbe kevertem.
  7. A piskótát egy tálcára helyeztem, majd köré tettem a keretet. A krémet rásimítottam.
  8. Fóliával letakarva a hűtőbe tettem 4 órára.
  9. Tálalás előtt leszedtem a fóliát, a keretet, majd az összetört oreo keksszel díszítettem.
  10. Ez a torta kb 30 szeletre vágható fel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése