Oldalak

2017. július 31., hétfő

Francia saláta


Francia saláta

Hozzávalók:

  • 15 dkg sárgarépa
  • 10 dkg zöldborsó
  • 10 dkg kukorica
  • 10 dkg zeller
  • fél zöld alma
  • 2 tojás
  • 3 db közepes savanyú uborka
  • 2 db burgonya
  • fél csokor petrezselyem
  • 1 kis fej lila hagyma

Öntet:

  • 1,5 dl majonéz
  • 2 dl tejföl
  • 1 ek mustár
  • ízlés szerint só
  • fél mk bors
  • 1 tk cukor
  • 1 ek citromlé

Elkészítés:

  1. A sárgarépát, zellert burgonyát kis kockákra vágtam és a borsóval, kukoricával együtt sós vízben puhára főztem.
  2. A tojást keményre főztem, megpucoltam, majd félre tettem.
  3. Az öntet hozzávalóit simára kevertem.
  4. A megfőtt zöldségeket leszűrtem, majd hagytam teljesen kihűlni. Utána egy tálba öntöttem.
  5. A hagymát, savanyú uborkát nagyon apró kockákra vágtam és a tálba tettem.
  6. Az almát és tojást is felkockáztam és a tálba tettem.
  7. A petrezselymet apróra vágtam és a zöldségekhez adtam. Ráöntöttem az öntetet, összeforgattam, majd lezártam a tál tetejét és egy éjszakára a hűtőbe tettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése