2017. május 13., szombat

Tejfölös karfiol leves galuskával


Karfiol levesre vágytam, de nem a megszokott módon. No nem is lett az,de annál finomabb.

Tejfölös karfiol leves galuskával

Hozzávalók:
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • 1-2 ek olaj
  • 40 dkg karfiol
  • 2 közepes burgonya
  • 1 sárgarépa
  • bors
  • 1 mk pirospaprika
  • 1 tk fűszerkömény

Galuska
  • 1 tojás
  • kevés víz ha szükséges
  • kb 10 dkg liszt

Sűrítés:
  • kis pohár tejföl
  • 1 tk liszt

Elkészítés:
  1. Az apróra vágott vöröshagymát megpároltam, majd hozzáadtam a felkarikázott sárgarépát. Az apró rózsákra szedett karfiolt is. Pár percig pirítottam, majd hozzáadtam a kockára vágott burgonyát , megszórtam pirospaprikával, megfűszereztem és felöntöttem vízzel, hogy bőven ellepje.
  2. Mikor minden megpuhult a kikevert galuskatésztát szaggatóval a levesbe szaggattam és készre főztem.
  3. A levest liszttel elkevert tejföllel besűrítettem és kiforraltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése