2017. május 29., hétfő

Rebarbarás gyümölcsleves


A mai nap finom meglepetése lett számomra ez a leves. Hála az egyik szomszédasszonyomnak, akitől kaptam egy kis rebarbarát és ötletet adott a gyümölcsleveshez. Nagyon finom ebéd utáni desszert lett számomra.


Rebarbarás gyümölcsleves

Hozzávalók:

  • 20 dkg rebarbara
  • 3 db őszibarack
  • 25 dkg meggybefőtt + leve
  • 10 dkg eper
  • cukor ízlés szerint
  • kb 1 L víz
  • 1 mk fahéj
  • 1/2 mk őrölt szegfűszeg

Sűrítéshez:

  • 2 ek tejföl
  • 1 tk keményítő

Elkészítés:

  1. A megtisztított feldarabolt rebarbarát  feltettem a vízben főni kb 2 ek cukorral.
  2. Miután felforrt hozzáadtam a többi gyümölcsöt (epret nem) és a meggy levét, a fűszereket. 
  3. Pár perc alatt készre főztem, majd a tejfölt kikevertem a keményítővel és a leveshez kevertem.
  4. Ha szükséges még adhatunk hozzá cukrot.
  5. Az epret botmixerrel pürésítettem és a leveshez kevertem.
  6. Miután kihűlt a hűtőbe tettem és jól behűtöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése