2017. május 28., vasárnap

Fűszeres szaftos sertéscomb



Ez az igazán fűszeres kicsit csípős ízek kedvelőinek készült. Mostanában ilyen ételeket ritkán készítek, mert már én sem tudok úgy enni belőle ahogy szeretnék, pedig nagyon finom. kicsit indiai, de mégsem az.


Fűszeres szaftos  sertéscomb

Hozzávalók:

  • 60 dkg sertéscomb
  • 1 tk só
  • 1 mk bors
  • 1 mk kurkuma
  • 1 mk fokhagyma
  • 1 mk őrölt gyömbér
  • fél mk őrölt kömény
  • 1 csipet őrölt chili
  • 1 mk őrölt mustármag
  • 1 mk őrölt koriander
  • 2 ek olaj
  • 1 nagy fej főzőhagyma
  • 1 dl joghurt

Köret

  • 1 kg újburgonya
  • 1 ek olaj

Elkészítés:

  1. A húst felkockáztam és a hagymán kívül minden fűszert rátettem. 2 órára félretettem pihenni.
  2. A hagymát megpirítottam, majd hozzáadtam a húst. Fehéredésig pároltam, majd felöntöttem kb 1,5 dl vízzel és fedő alatt puhára főztem. Ha szükséges pótoltam a vizet, végül hagytam az összes folyadékot elpárologni. A végén hozzáadtam a joghurtot és egyet forraltam még rajta.
  3. A burgonyát megtisztítottam és felkockáztam, majd egy lábosba feltettem főni. Forrástól számítva 5 percig főztem majd leszűrtem és beszórtam egy sütőpapíros tepsibe. Megsóztam, azzal a pici olajjal átforgattam és 200 fokos sütőben készre sütöttem.
  4. Együtt tálaltam zöld salátával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése