2017. április 3., hétfő

Kedvencem Képem Játék 3. forduló

Már a 3 fordulót kezdjük ezzel az egyszerű és klassz játékkal. Nincs is jobb, mint új oldalakat (én még mindig találok újat a nap alatt), recepteket, ötleteket felfedezni ezekben az összefoglalókban.
A játék indítója Ani, a Parókia konyhája blog szerzője. Ez a játék olyan egyszerű. 
1. Ani, a Parókia konyhája
2. Teller-cake



Csak egy kedvenc fotót kell megosztani újra egy bejegyzésben a recept linkjével együtt. És pár mondatban megírni miért ezt választottad.
Aztán el kell küldeni nekem a fotóval együtt az új bejegyzés linkjét:  
sasdi.melinda@gmail.com email címre.

Határidő: május 3.

Nagyon szeretem a halat, szinte minden formában. Lazac ritka vendég nálunk,de ebben a formában nagyon finom. Mikor megláttam a fotót rögtön éhes lettem.

Sült lazac tavaszi saláta ágyon


Várom sok szeretettel az emaileket.

2 megjegyzés:

  1. .... és én is éhes lettem a fotótól.... 🙂 Nagyon jó, hogy veszed tovãbb a játékot, köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Melinda! Jelentkezem én is a játékra! :) https://tortafuggo.blogspot.hu/
    És bizonyára többen is jönnének, ha tudnának róla...

    VálaszTörlés