2017. március 4., szombat

Savanyú káposzta ágyon sült csirkecomb

Olyan finom, hogy hihetetlen. A hús leomlik a csontról, akár malachússal is elkészíthető természetesen. Még hozzá tehető bármilyen zöldfűszer az ízlésünknek megfelelően.



Savanyú káposzta ágyon sült csirkecomb

Hozzávalók:

  • 8 egész csirkecomb
  • bors
  • 3 babérlevél
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy alma
  • 1 nagy vörös hagyma
  • 1 kg savanyú káposzta
  • 1 ek barna cukor
  • 1 dl fehérbor

Elkészítés:

  1. A savanyú káposztát átmostam és kinyomkodtam. Elterítettem a tepsiben.
  2. A combokat kettőbe vágtam, majd befűszereztem.
  3. A hagymát, fokhagymát és az almát felszeleteltem, majd rászórtam a káposztára.Beledugdostam a babérleveleket, megszórtam a cukorral.
  4. Ráfektettem a csirkecombokat bőrrel lefelé, ráöntöttem a fehérbort és a 170 fokos sütőbe tettem.
  5. Kb. 1 órát pároltam, majd a fóliát levettem és bőrükkel felfelé forgattam őket és szép pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése