2017. február 2., csütörtök

Mustáros baconos egyben sült karaj

Ez a karaj így megsütve vaj puha lesz és még a késünket sem kell használni az elfogyasztásához. Nagyon finom és pillanatok alatt elfogy. Mi savanyúsággal és burgonyapürével fogyasztottuk.




Mustáros baconos egyben sült karaj

Hozzávalók:

  • 1 kg karaj csont nélkül
  • bors
  • 2 dl víz

Pác:

  • 3 ek mézes mustár
  • 1 ek balzsamecet
  • 1 ek citromlé
  • 1 ek worchester szósz
  • 3 gerezd zúzott fokhagyma
  • 2 ek olívaolaj

Szeletek közé:

  • 1 fej lilahagyma
  • 2 közepes paradicsom
  • kb 6 dkg bacon

Elkészítés:

  1. A karaj bevagdostam, hogy épp csak az alján maradjon egybe. Sóztam, borsoztam.Egy magas falú tálba tettem.
  2. A pác hozzávalóit összekevertem, majd a húsra öntöttem és kicsit belemasszíroztam.
  3. Fóliával letakarva egy éjszakára a hűtőbe tettem.
  4. Sütés előtt felszeleteltem a hagymát és paradicsomot, a bacon szeleteket hús szélességű hosszra vágtam.
  5. A húst betettem egy tepsibe, majd a szeletek közé dugdostam mindenből.
  6. Öntöttem hozzá 2 dl vizet és lefedtem alufóliával, majd 160 fokos előmelegített sütőbe tettem.
  7. 1 órát és 15 percet sütöttem így, akkor levettem a fóliát és pirosra sütöttem.



2 megjegyzés: