2017. február 2., csütörtök

Bocifoltos kevert süti csokival


Muffin tészta újratervezve. Ebből a mennyiségből 24 db muffin készíthető. Nagyon finom, puha, szaftos a tésztája és másnap is nagyon finom volt az az 1-2 darab ami volt.



Bocifoltos kevert süti csokival


Hozzávalók:

  • 30 dkg porcukor
  • 30 dkg vaj
  • 2 tk vanília eszencia
  • 4 tojás
  • 1 ek kakaópor
  • 30 dkg liszt
  • 1 cs. sütőpor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1 dl tej
  • 10 dkg étcsoki

Elkészítés:

  1. A sütőt előmelegítettem 200 fokra.
  2. A vajat, vaníliát, citromhéjat és a cukrot robotgéppel kihabosítottam.
  3. Egyenként hozzáadtam a tojásokat, majd a liszttel elkevert sütőport is.
  4. Folyamatos keverés mellett hozzáadtam a tejet is.
  5. A massza felét a tepsibe simítottam. A maradék tésztához hozzákevertem a kakaóport, majd a tepsibe öntöttem.Elegyengettem, majd megszórtam a tetejét az apróra vágott étcsokival.
  6. Betettem a sütőbe és kb 20-25 perc alatt készre sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése