Oldalak

2016. november 18., péntek

Réteges puding boros eperzselével



A sok hozzávaló ellenére nagyon gyorsan elkészül és isteni finom. Elvileg 5 pohár lesz belőle, de én egyet zselé nélkül hagytam és a zselét így 4 felé osztottam el.


Réteges puding boros eperzselével

Hozzávalók:

  • 1 l tej
  • kb 7 ek cukor
  • 1 tejszín ízű főzős pudingpor
  • 1 vanília ízű főzős pudingpor
  • 1 expressz tortazselé, piros
  • 0,5 dl fehér bor
  • 0,5 dl citromlé
  • 2 dl víz
  • 6 ek házi eperlekvár
  • 2 dl habtejszín
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 habfixáló

Elkészítés:

  1. Az első réteghez megfőztem a tejszínes pudingot, kb 2,5 evőkanál cukrot tettem hozzá.
  2. Az előkészített poharakban egyenlően elosztottam.
  3. A második réteghez megfőztem a vaníliás pudingot, ezt is kb 2,5 evőkanál cukorral.
  4. Az első réteg tetején egyenletesen elosztottam.
  5. A zseléhez a bort, citromlevet, vizet, lekvárt és a cukrot beleöntöttem egy lábosba, majd felforraltam.
  6. Ráöntöttem egy másik tálban lévő expressz tortazselé porhoz. Simára kevertem és szétosztottam a krémek tetején. 
  7. Hűlni hagytam, majd mikor langyos a hűtőbe tettem tálalásig.
  8. Tálaláskor felvertem a habtejszínt a cukorral és a habfixálóval. Habzsák segítségével a krémek tetejét kidíszítettem vele.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet, guszta! Melinda ahogy látom a játékot lefújtad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg az. Érdemes elkészíteni.
      Sajnos igen. Azt hiszem a játékok ideje leáldozott.

      Törlés
  2. Mekkora már a kislány! Azt hiszem várandós voltál, amikor megismertelek. Hogy szalad sz idő. Rég jártam nálad, de mentségem, hogy két hónapig alig blogoltam.Sajnálom, hogy nincs már LVK, de hát én is csak ritkán vettem részt benne. Most a szakácsmustra háziasszonya lettem. Ha van kedved, gyere játszani. Úgyis sütsz valamit karácsonyra.
    http://korsocska.blogspot.hu/2016/12/21-szakacsmustra-kiiras.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony nagyot nőtt huncut kisasszony. Örültem,hogy velem játszottál.Én most nem tudok csatlakozni a szakácsmustrára sajnos.Kellemes ünnepeket kívánok!

      Törlés