2016. szeptember 23., péntek

Szójás,mézes csirkemell, sült cukkinivel és burgonyával, vegyes salátával




Egyszerűen elkészíthető igazán finom étel. Nincs pepecselés, minden pillanatok alatt elkészül és nagyon gyorsan el is fogy. :D


Szójás,mézes csirkemell, sült cukkinivel és burgonyával, vegyes salátával

Hozzávalók:

  • 1 egész csirkemell
  • 2-3 ek szójaszósz
  • 1 ek méz
  • pici bors
  • 1-2 ek olaj

Köret:

  • 25 dkg cukkini
  • 25 dkg burgonya
  • bors
  • kakukkfű
  • olaj

Saláta:

  • 10 dkg káposzta
  • 1 közepes sárgarépa
  • fél jégsaláta
  • 1 fej lilahagyma

Öntet:

  • 1 dl majonéz
  • 1 dl tej
  • 2 ek porcukor
  • 1 tk tárkonyecet
  • 1 ek citromlé
  • 1 mk só
  • kevés bors

Elkészítés:

  1. A salátához a káposztát,salátát felszeleteltem, a répát almareszelőn lereszeltem, a hagymát apró kockákra vágtam. Egy tálban összeforgattam,
  2. Az öntet hozzávalóit összekevertem, majd a salátára öntöttem és a hűtőbe tettem pár órára.
  3. A húst 4 részre vágtam és egy tálba tettem, majd a szójaszószt kikevertem a mézzel és az olajjal és a húsra öntöttem. Állni hagytam 1 órát.
  4. Fogtam egy forró serpenyőt és szép pirosra megsütöttem. Közben megborsoztam.
  5. A körethez a cukkinit héjastól, a burgonyát pucolva vékonyra felszeleteltem.
  6. Sütőpapírt tettem a tepsibe, picit beolajoztam, majd a burgonyát szétterítettem. Sóztam borsoztam, megszórtam kakukkfűvel. Erre került a cukkini, aminek a tetejét megkentem olajjal. Forró 200 fokos serpenyőben pirosra sütöttem.
  7. Együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése