2016. május 12., csütörtök

Fetás-olajbogyós hamis ezersziget saláta


Igazán szeretjük ezt a pikáns és különleges salátát. Élmény a fogyasztása. Sültek mellé igazán kiváló és nem szükséges további köretek készítése. 


Fetás-olajbogyós hamis ezersziget saláta

Hozzávalók:
  • 4 savanyú uborka
  • fél fej jégsaláta
  • 6 szem olajbogyó
  • 15 dkg feta sajt
  • 1 nagy alma
  • 1 fej hagyma
  • 2 ek tejföl
  • 1 tk mustár
  • 2 ek ketchup
  • 2 ek majonéz
  • 1 tk BBQ szósz
  • 1 mk só
  • 1 mk bors
  • 1 tk citromlé
  • 1 tk cukor
Elkészítés:
  1. A hagymát és az uborkát apróra vágtam. 
  2. A salátát felkockáztam és a sajtot is.
  3. Az olajbogyót apróra vágtam.A felét félretettem díszítéshez.
  4. Az almát megtisztítottam és felkockáztam. 
  5. A mártás hozzávalóit összekevertem. 
  6. Egy tálban összeöntöttem mindent és átkevertem, hogy mindenhol érje a mártás és állni hagytam pár órát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése