Oldalak

2016. április 2., szombat

Zöldség leves májgaluskával


Zöldség leves májgaluskával

Hozzávalók:
  • 2 répa
  • 1 zöldséget
  • 1 marék cukorborsó
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • vegeta
  • 1 l víz
  • bors
Májgombóc:
  • 3 szelet sertés máj
  • bors
  • tojás
  • liszt
  • petrezselyem
  • majoránna
    Elkészítés:

    1. A karikára vágott répát és zöldséget kevés olajon megpirítom, majd hozzáadtam a borsót és fokhagymát. Felöntöttem vízzel. 
    2. Forráskor beletettem a leveskockát és a fűszereket. Puhára főztem a zöldségeket.
    3. A májat aprító gépben közben pépesre daráltam. Egyszerűbb és gyorsabb megoldás ez, mint a késsel való kaparás. Fűszereztem és nokedli állagú masszává kevertem a tojás és a liszt segítségével. 
    4. A forrásban lévő levesbe kanalaztam és készre főztem.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése