Oldalak

2016. április 1., péntek

Zöldbableves


Zöldbableves 

Hozzávalók: 
  • tisztított zöldbab
  • 1 tk pirospaprika
  • 1 szelet szalonna
  • 1 kis db szalonnabőr
  • 1 púpos ek liszt
  • 1 ek zsír
  • 1 tojás
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 2 db babérlevél
  • 4-5 egész bors
  • 1 tk vegeta
  • 1 répa
  • 1 zöldség
  • 1 tk ecet 
Elkészítés:
  1. A zöldbabot egy kisebb fazékba tettem, hozzáadtam a zöldségeket.
  2. Adtam hozzá pici vegetát, babérlevelet, pár szem egész borsot.
  3. Puhára főztem a zöldségeket.
  4. Vékony rántást készítettem zsír, liszt, pirospaprika. Belekevertem a levesbe. 
  5. Közben a liszttel, tojással, sóval tésztát kevertem és kanállal beleszaggattam a levesbe. 
  6. Belekevertem egy pici ecetet.
  7. Megvártam míg a tészta megfő és tálaltam.
  8. Közben az apróra vágott szalonnát ropogósra sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése