2016. április 2., szombat

Vargányakrém leves pirított kenyérkockával




Vargányakrém leves pirított kenyérkockával

Hozzávalók:
  • fél fej hagyma
  • 1 krumpli
  • 1 marék szárított vargánya
  • 6 dl hús alaplé
  • 1 ek tejföl
  • 1 ek olaj
  • pirított kenyérkockák
    Elkészítés:
    1. A gombát beáztattam kicsit és lecsepegtettem.
    2. Az olajon megfuttattam a hagymát és hozzáadtam a krumplit.
    3. Felöntöttem a levessel, majd mikor felforrt hozzáadtam a gombát.
    4. Összeforraltam, majd a tejföllel behabartam. 
    5. A kenyérkockákkal megszórva tálaltam.

    2 megjegyzés:

    1. Nem olyan régen ettem először vargányát. Isteni íze van! A leves is finom lehet belőle. Az egyik legjobb gomba szerintem :-)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Bizony ez a legfinomabb erdei gomba! Nagy kedvenc!

        Törlés