2016. április 1., péntek

Vajban sült csirkemell hagymás-almás kukorica salátával


Vajban sült csirkemell hagymás-almás 
kukorica salátával

Hozzávalók:
  • 1 egész csirkemell filé
  • sült csirke fűszerkeverék
  • 5 dkg vaj
  • 1 ek olívaolaj
Saláta:
  • 1 konzerv kukorica
  • 1 közepes alma
  • 1 közepes lila hagyma
  • 2 ek majonéz
  • fél tömlős tejszínes sajt
  • 4 ek tejföl
  • bors
  • cukor
  • citromlé
Elkészítés:

  1. A csirkemelleket kettőbe szeltem és befűszereztem. Állni hagytam. 
  2. A salátához a kukoricát lecsepegtettem, az almát megpucoltam és kisebb kockákra vágtam, a hagymát vékonyan felszeleteltem. 
  3. Az öntet hozzávalóit összekevertem és a zöldségekre öntöttem.
  4. Hagytam állni. 
  5. A húst vaj és olaj keveréken szép pirosra és szaftosra sütöttem. 
  6. Sült hasábburgonya is készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése