2016. április 2., szombat

Töltött paprika



Töltött paprika

Hozzávalók:


  • 30 dkg darált hús
  • 1 maréknyi rizs
  • 1 kis fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • bors
  • cukor
  • 1 tojás
  • pirospaprika
  • sűrű paradicsomlé
  • zsír vagy olaj
  • kevés liszt
  • 1-2 db TV paprika



Elkészítés:
  1. A hagymákat megpucoltam és apróra vágtam, majd hozzá adtam a húshoz. A rizst és a tojást is, majd sóztam, borsoztam és megszórtam egy kevés pirospaprikával. Alaposan összedolgoztam. 
  2. A két paprika csumáját levágtam és kivettem a magját és tettem bele a töltelékből. A maradék húsból gombócokat formáztam. Egy lábosban felforralt vízben megfőztem.
  3. A zsiradékot felhevítettem és a liszttel vékony rántást készítettem, amit felöntöttem a paradicsomlével. Ízesítettem sóval és cukorral. 
  4. Összeforraltam és a gombóc főzőlevével hígítottam. Hozzáadtam a gombócokat és összeforraltam, majd kenyérrel tálaltam.

1 megjegyzés:

  1. Játék van nálam, most először :-) szeretettel várlak téged is:
    http://katalin-konyha.blogspot.hu/2016/04/eleink-punkosdi-eledele-jatek-nalam.html

    VálaszTörlés