2016. április 2., szombat

Tarhonyás hús


Tarhonyás hús

Hozzávalók:
  • 1 csirkemell
  • 2 fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 ek zsír vagy 2 ek olaj
  • 1 tk házi ételízesítő
  • 1 nagy ek darált paprika vagy pirosarany
  • 2 babérlevél
  • bors
  • 1 csésze tarhonya
Elkészítés:

  1. A tarhonyát kevés olajjal és sóval lepirítottam, majd felöntöttem kétszer annyi vízzel. 
  2. Mikor felforrt takarékra kapcsoltam és hagytam puhára párolódni. 
  3. A hagymát, fokhagymát apróra vágtam és a zsíron puhára pároltam. Hozzáadtam a darált paprikát és felöntöttem kicsi vízzel. 
  4. Mikor ezt elfőtte beletettem a húst és megpároltam. 
  5. Fűszereztem, ízesítettem, majd felöntöttem még egy kis vízzel. Mikor már majdnem kész a babér levelet kivettem és hozzákevertem a tarhonyát.
  6. Savanyú uborkával tálaltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése