2016. április 1., péntek

Sült tarja jóasszony módra zöld fűszeres sült burgonyával és káposzta salátával




Sült tarja jóasszony módra

Hozzávalók:
  • 4 szelet tarja
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 3 nagy fej lila hagyma
  • bors
  • liszt
  • mustár
    Elkészítés:


    1. A tarja szeleteket sóztam, borsoztam, bedörzsöltem a zúzott fokhagymával és vékonyan bekentem  mustárral. Félretettem kis időre, hogy összeérjenek az ízek.
    2. A hagymákat megpucoltam és felszeleteltem és megsütöttem zsírban.
    3. A hússzeletek mindkét oldalát beleforgattam a lisztbe és abban a zsiradékban sütöttem ki, amiben a hagymát sütöttem.





    Zöld fűszeres sült burgonya

    Hozzávalók:
    • 2 kg burgonya
    • kedvenc zöldfűszerek
    • bors
    • zsír

    Elkészítés:
    1. A burgonyát megpucoltam és hasábokra vágtam.
    2. A fűszereket rászórtam és átkevertem.
    3. Egy tepsibe kevés zsírt tettem és beleszórtam a burgonyát.
    4. 200-220 fokos sütőben szép pirosra sütöttem.


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése