Oldalak

2016. április 2., szombat

Sült csirkecomb szecsuáni mártásban tésztával


Sült csirkecomb szecsuani mártásban tésztával

Hozzávalók: 

  • 4 egész csirkecomb
  • bors
  • vegeta
  • zsír
  • 1 üveg szecsuani csípős mártás
  • 1 csomag tészta

    Elkészítés:
    1. A csirkecombot megtisztítottam, sóztam, borsoztam, megszórtam vegetával és 1-1 helyen a csont mellett átszúrtam a kést, hogy hamarabb átsüljön. Hagytam állni. 
    2. A serpenyőbe egy evőkanálnyi zsírt tettem és mellé helyeztem a combokat bőrrel lefelé. Öntöttem hozzá 1,5 dl vizet és fedő alatt puhára pároltam, majd a visszamaradt zsiradékon megpirítottam. 
    3. Közben a tésztát sós vízben kifőztem. 
    4. A húsra ráöntöttem a mártást és összeforraltam kb 5-10 perc alatt. 
    5. Együtt tálaltam.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése