2016. április 29., péntek

Sült borjúcomb petrezselymes burgonyával



Sült borjúcomb petrezselymes burgonyával

Hozzávalók:

  • 60 dkg borjúcomb (kb 4 szelet)
  • pici bors
  • kevés oregánó
  • kevés bazsalikom
  • vaj és olaj a sütéshez
  • 1 dl fehérbor
  • kevés liszt

Köret:

  • 1 kg újburgonya
  • 1 csokor petrezselyem
  • 3-4 dkg margarin
  • kb 1 dl víz

Elkészítés:

  1. A hússzeleteket megfűszereztem és állni hagytam.
  2. Beleforgattam a hússzeleteket lisztbe.
  3. Vaj és olaj keverékén lepirítottam és 3-3 percig sütöttem oldalanként. A fehérbort mellé öntve pároltam, míg a folyadék elpárolgott.
  4. Végül a sütőben grill fokozaton  pirítottam még picit rajta.
  5. A burgonyát kisebb kockákra vágtam és betettem egy nagyobb lábasba. Megsóztam.
  6. Rászórtam az aprított petrezselymet, majd hozzáadtam a margarint és a vizet.
  7. Fedő alatt elkezdtem forralni. Mikor felforrt takarékra kapcsoltam.
  8. Mikor már majdnem kész a fedőt levéve a maradék folyadékot is elpárologtattam és picit odakapattam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése