2016. április 1., péntek

Meggyes pite


Meggyes pite


Hozzávalók
Tészta
  • 30 dkg liszt
  • 10 dkg zsír
  • 10 dkg cukor
  • 1 sütőpor
  • 2 ek tejföl
  • 2 tojás sárgája
Töltelék
  • 2 ek meggy lekvár
  • 30 dkg meggybefőtt
  • 5 db babapiskóta összetörve
  • 1 ek rumaroma
  • 2 ek cukor
Elkészítés:

  1. A meggyet lecsepegtettem. 
  2. A tészta hozzávalóit összegyúrtam és ketté osztottam. 
  3. Kinyújtottam az első gombócot és a kizsírozott tepsibe igazítottam. 
  4. Megszurkáltam villával.
  5. A babapiskótát összetörtem és összekevertem a meggyel, a rumaromával. 
  6. Rákentem a lekvárt, majd eloszlattam rajta a tölteléket. 
  7. Kinyújtottam a másik lapot és a töltelékre fektettem, eligazgattam. Megszurkáltam. 
  8. 160 fokos előmelegített sütőben szép pirosra sütöttem. 
  9. Miután kivettem hagytam kicsit hűlni, aztán felkockáztam.Megszórtam porcukorral.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése