Oldalak

2016. április 2., szombat

Margaréta kis kuglóf






Margaréta kis kuglóf

Hozzávalók:
  • 60 dkg liszt
  • 25 dkg margarin
  • diónyi zsír
  • 15 dkg porcukor
  • 1 sütőpor
  • 3 ek tejföl
  • 5 tojás sárgája
Töltelék:
  • 5 tojás fehérje
  • 25 dkg porcukor
  • 30 dkg darált dió
  • 4 ek baracklekvár
Elkészítés:

  1. A lisztet a száraz hozzávalókkal elkevertem. 
  2. A zsiradékkal összemorzsoltam, majd a tejföllel és a tojás sárgájával összegyúrtam. 
  3. Fogtam a kis kuglóf formákat és kevés tésztával, vékonyan kibéleltem őket.
  4. A tojás fehérjét kemény habbá vertem és a cukrot hozzáadtam.
  5. Belekevertem a darált diót és a lekvárt. 
  6. Ezzel töltöttem meg a kuglófokat. 
  7. Előmelegített 180 fokos sütőbe tettem és megsütöttem őket 160 fokon kb 25 perc alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése