Oldalak

2016. április 10., vasárnap

Laskagombás krémleves


Laskagombás krémleves

Hozzávalók:
  • 30 dkg laska gomba
  • 1 kis fej hagyma
  • 1 nagy burgonya
  • bors
  • 1 gerezd fokhagyma vagy 1 mk fokhagyma granulátum
  • kevés petrezselyem
  • kevés snidling
  • 8 dl víz
  • 1 dl száraz fehér bor
  • kevés zsiradék

Elkészítés:
A hagymát kockára vágtam és kevés zsiradékon üvegesre pároltam.
A laskagombát feldaraboltam és a hagymához adtam.Megpároltam.
Felöntöttem borral, majd vízzel is.
Sóztam, borsoztam, fokhagyma granulátumot is hozzáadtam, majd petrezselyemmel és snidlinggel megszórtam.
Puhára főztem. A laskagombából valamennyit kivettem.
A leves többi részét botmixerrel leturmixoltam. 
Visszatettem a kivett gombát és petrezselyemmel megszórva tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése