2016. április 17., vasárnap

Karamellpudingos keksztorta - 28. Blogkóstolóra

A 28. Blogkóstoló háziasszony Sasó, aki a GasztroBaráth blogot sorsolta számomra. Sokáig nézelődtem és sajnos nem azért, mert nem tudtam választani, hanem mert a diétám miatt valami olyat szerettem volna elsősorban, amiből én is ehetek. Aztán felfedeztem ezt az egyszerű süteményt.  Jó választás volt, bár a csokit a tetejéről a fiam kapta meg, persze ő nagyon örült neki. :)






Karamellpudingos keksztorta

Hozzávalók 20 cm-es tortaformához:
Kekszes alap:

  • 17 dkg Albert keksz
  • 1 ek holland kakaópor
  • 1 ek nutella
  • 5 dkg vaj
  • 0,75 dl tej
  • 1 ek cukor

Pudingos réteg:

  • 1 csomag karamellás puding
  • 3,5 dl tej
  • 2-3 ek cukor

Tetejére:

  • 6 dkg csokoládé
  • 1 ek olaj

Elkészítés:

  1. A kekszet összetörtem és egy tálba öntöttem.
  2. Az alap többi hozzávalóját egy lábosba tettem és épp csak kicsit összemelegítettem, majd a kekszhez öntöttem. Jól összeforgattam, majd a tortaforma aljába nyomkodtam,
  3. A pudingot a cukorral és a tejjel csomómentesre kevertem, majd megfőztem. Rásimítottam a kekszre és egy órára hűtőbe tettem.
  4. A csokoládét az olajjal egy tálba tettem és a mikróban egy perc alatt felolvasztottam.Csomómentesre kevertem, végül a pudingos réteg tetejére simítottam. 
  5. Egy éjszakát a hűtőben hagytam állni, majd ekkor szeleteltem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése