Oldalak

2016. április 1., péntek

Epres-szőlős pohárkrém



Epres-szőlős pohárkrém (3 pohár)

Hozzávalók:
  • poharanként egy epres Danon joghurt
  • 2 szelet gyümölcsös müzli
  • 1-1  kis fürt piros és fehér szőlő
  • 2 dl tejszínhab
  • 1 marék szeletelt mandula
  • 3 tk eperdzsem
  • kb 12 dkg túró kevés cukorral és citromhéjjal kikeverve
Elkészítés:

  1. A poharak aljába szétosztottam az egyik müzli szeletet. 
  2. Ráöntöttem a joghurtot. 
  3. Elosztottam a poharak közt a túró krémet, majd mindegyikre kanalaztam dzsemet. 
  4. A második müzli 2/3 át elosztottam. 
  5. Felvertem a tejszínt és 3 felé osztottam. 
  6. A tejszínbe beleszórtam a szőlőt. 
  7. Megpirítottam száraz serpenyőben a mandulát. 
  8. Megszórtam a krém tetejét a maradék müzlivel, majd a mandulával.
  9. Hűtőbe tettem pár órára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése