Oldalak

2016. április 2., szombat

Csokikrémes grillázs kocka






Csokikrémes grillázs kocka

Hozzávalók
Piskóta
  • 6 tojás
  • 6 ek cukor
  • 4 ek liszt
  • 2 ek kakaópor
Krém
  • 18 dkg vaj
  • 12 dkg cukor
  • 1 tojás, csipet só
  • 2 ek kakaópor
  • 5 dkg 70%-os étcsokoládé
  • 1 tk fahéj
  • 1-2 ek tej
Tetejére
  • 5 dkg grillázs
Elkészítés:

  1. A sütőt előmelegítettem 180 fokra. A tepsi aljába szabott sütőpapírt teszek.
  2. A piskótához a tojásokat szétválasztottam és a fehérjét kemény habbá vertem gépi habverővel.
  3. Beleszórtam apránként a cukrot és tovább habosítottam. Kellőképpen legyen kemény,de szép sima legyen a hab, a cukorszemcsék oldódjanak fel benne. 
  4. Végül a tojások sárgáját is belekevertem egyesével. 
  5. A lisztet és a kakaóport óvatosan kevertem bele .Egyenletesen keveredjen el a liszt és a kakaó. Buborékos, habos legyen a tészta állaga a bele dolgozott levegőtől.
  6. Beleöntöttem a formába a tésztát, elsimítottam.
  7. Mérsékelt hőfokon sütöttem készre kb 30 perc alatt a piskótát.
  8. Rácsra borítottam, lehúztam a sütőpapírt és hagytam kihűlni.
  9. A krémhez összeforraltam a hozzávalókat és sűrűre főztem. 
  10. Kicsit hűlni hagytam, majd a piskótára simítottam. 
  11. A tetejére szórtam az összetört grillázst. 
  12. Pár órára hűtőbe tettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése