Oldalak

2016. április 1., péntek

Csirkemájas tarhonya


Csirkemájas tarhonya

Hozzávalók:
  • 30 dkg csirkemáj
  • 2 fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 tk piros arany (csípős)
  • bors
  • 1 tk majoránna
  • 1 tk pirospaprika
  • víz
  • 2,5 dl tarhonya
  • zsír
Elkészítés:

  1. A hagymát és fokhagymát apróra vágtam és kevés zsiradékon megpároltam. 
  2. A májat felkockáztam és hozzáadtam a hagymához. Összepároltam, közben fűszereztem sóval, borssal, majoránnával. 
  3. Hozzáadtam a piros aranyat és a pirospaprikát, majd felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje. Puhára főztem. 
  4. Közben egy másik lábosban kevés zsiradékkal és sóval lepirítottam a tarhonyát és kétszeres mennyiségű vízzel felöntöttem. 
  5. Forrásig nagy lángon, lefedve, utána kis lángon félrecsúsztatott fedővel pároltam, míg el nem főtte az összes vizet. 
  6. A kész tarhonyát hozzáadtam a csirkemájas pörihez és hagytam kicsit állni. Így a fölös folyadékot még felszívja a tarhonya. Tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése