Oldalak

2016. április 1., péntek

Chilis bab


Chilis bab avagy Chili con carne

Hozzávalók:
  • 50 dkg darált hús (marha és sertés vegyesen)
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • 1 ek paradicsomsűrítmény
  • 1 kis konzerv vörös bab  
  • 1 kis konzerv paradicsomos fehér bab 
  • 1 kis konzerv kukorica
  • bors
  • víz
  • olívaolaj
  • chilis bab fűszerkeverék: chili,paprika,római kömény,só,fokhagyma,oregánó,bors,cayennebors
Elkészítés:

  1. A hagymát és a fokhagymát apróra vágtam és lepirítottam kevés olajon. 
  2. Hozzáadtam a húst és fehéredésig pároltam. Sóztam,borsoztam. 
  3. Belekevertem a paradicsompürét és a fűszerkeveréket. 
  4. Öntöttem hozzá kb 2-3 dl vizet. 
  5. Fedő alatt kb 30-40 percig pároltam. 
  6. Hozzáadtam a babot és a kukoricát és még 20 percig főztem. Tálaláskor tejföllel és még egy kis szárított chilivel díszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése