Oldalak

2016. április 8., péntek

Borzas Kata meggyesen


Borzas Kata meggyesen

Hozzávalók:
  • 40 dkg liszt
  • 15 dkg zsír
  • 15 dkg cukor
  • fél sütőpor
  • 3 tojás sárgája
  • kevés tejföl
    Töltelék:
    • 3 tojás fehérje
    • 15 dkg cukor
    • 3 ek meggy lekvár
    • 30 dkg darált dió

      Elkészítés:
      1. A tészta hozzávalót összegyúrtam, majd  1/3 részét félretettem.
      2. A tepsit előre kizsíroztam. Kinyújtottam a tészta 2/3-át, majd beleigazgattam a tepsibe. 
      3. A tojások fehérjét felvertem a cukorral, majd hozzáadtam a lekvárt és a darált diót.
      4. Ráöntöttem a tésztára, elsimítottam. 
      5. A félretett tésztát ráreszeltem a tetejére. 
      6. Előmelegített 160 fokos sütőbe tettem és kb 30 perc alatt pirosra sütöttem. 
      7. Miután kivettem a tepsiben hagytam kihűlni, utána szeleteltem.

      Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése