Oldalak

2016. április 29., péntek

Borjú savanyú nokedlivel





Borjú savanyú nokedlivel

Hozzávalók:

  • 50 dkg borjú comb
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • 1-2 ek olaj
  • 1 tk só
  • 1-2 tk pirospaprika
  • víz
  • citromlé
  • 2 db babérlevél
  • 1-2 ek liszt

Nokedli:

  • 2 tojás
  • 3 csésze liszt
  • kb 1 csésze víz
  • 1 tk só

Elkészítés:

  1. A nokedlihez a hozzávalókat összekevertem.Sűrű,de lágy tészta legyen. A vizet e szerint adagolom.
  2. Sós, lobogó vízben nokedli szaggató segítségével kiszaggattam, majd pár perc alatt készre főztem.
  3. Leszűrtem, majd félre tettem egy jénai tálban.
  4. Kis kockákra vágtam a borjú combot.
  5. A vöröshagymát apróra vágtam és üvegesre pároltam, majd hozzáadtam a húst és addig pároltam, míg kiengedi magából az összes levet.
  6. Közben sóztam, megszórtam pirospaprikával és hozzáadtam a babérlevelet is.
  7. Felöntöttem annyi vízzel,hogy egy ujjnyira ellepje.
  8. Fedő alatt közepes lángon puhára főztem.
  9. A lisztet kevés vízzel csomómentesre kevertem, majd behabartam vele a ragut.
  10. Legvégül kevés citromlével ízesítettem még.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése