Oldalak

2016. április 10., vasárnap

BBQ pulykacomb céklachipssel





BBQ pulykacomb

Hozzávalók:

  • 1 nagy kicsontozott pulyka felső comb
  • 1,5 dl BBQ szósz

Elkészítés:

  1. A pulykacombot megsóztam, majd bekentem mindenhol a szósszal és egy éjszakára állni hagytam a hűtőben.
  2. A húst a sütés előtt 2 órával kivettem, majd 200 fokra elmelegített sütőbe tettem és fólia alatt pároltam kb 1 órát.
  3. A fóliát levéve pirítani kezdtem,közben a megmaradt szósszal kenegettem és többször meg is fordítottam. Szép pirosra sütöttem.



Cékla chips

Hozzávalók:

  • 3 nagy cékla a hosszúkás fajtából
  • bors
  • bő olaj a sütéshez

Elkészítés:

  1. A céklát megtisztítottam, majd vékonyra legyalultam.
  2. Az olajat felforrósítottam és szeletenként raktam az olajba. Egyszerre nem túl sokat sütünk.Ropogósra süljön.
  3. Papírtörlőre szedve lecsepegtettem, majd sóztam és borsoztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése