Oldalak

2016. április 26., kedd

Ananászos rakott joghurtos csirkemell




Ananászos rakott joghurtos csirkemell

Hozzávalók:

  • 1 egész csirkemell
  • 2,5 dl joghurt
  • 15 dkg sajt
  • 1 konzerv ananász

Köret:

  • 2 dl rizs
  • 1 tk olaj 
  • 1 tk só
  • 3,75 dl forró víz

Elkészítés:

  1. A csirkemellet 4 szeletbe vágtam, majd besóztam.És a joghurtból kb 1 dl ráöntök.
  2. A rizst a szokásos módon párolással elkészítem. Az olajon a sóval együtt megpirítottam, majd a forró vízzel felöntöttem és takarékon, félrecsapott fedővel puhára pároltam. Rátett fedővel félretettem és hagytam pihenni.
  3. Az ananász felét apró kockákra vágtam és félre tettem.
  4. A csirkemell szeleteket egy forró teflon serpenyőben előpirítottam és betettem a tepsibe.
  5. Rászórtam az ananász kockákat, majd befedtem a rizzsel. Megkentem a maradék joghurttal.
  6. 160 fokos előmelegített sütőbe tettem és kb 30 percig sütöttem.
  7. Ekkor kivettem és mind a négy szelet hús fölé a tetejére tettem 1-1 szelet ananászkarikát.Végül megszórtam sajttal. Még annyi időre visszatettem a sütőbe,hogy szép aranyszínű legyen a sajt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése