Oldalak

2016. március 8., kedd

Zabkása fűszeres meggymártással

A minap láttam Chef Vikinél, miként készíti a zabkását és én is kedvet kaptam hozzá. Igazán finom reggelink kerekedett belőle.



Zabkása fűszeres meggymártással

Hozzávalók:

  • 5 dl tej
  • 5 ek apróbb szemű zabpehely
  • csipet só
  • 1 csapott ek cukor

Mártás:

  • 1 ek cukor
  • nagy csipet őrölt fahéj
  • kis csipet őrölt szegfűszeg
  • kb 10-14 szem fagyasztott meggy

Elkészítés:

  1. A tejet feltettem melegedni a zabpehellyel együtt. Megsóztam és beletettem a cukrot is. Kb. 5 perc alatt folytonos keverés mellett sűrűre főztem. Félre tettem.
  2. Egy másik lábosban felolvasztottam a cukrot és beletettem a meggyszemeket.Megfűszereztem, majd 2-3 perc alatt összeforraltam.Együtt tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése