2016. február 12., péntek

Kedvenc mártás csirkemell



Kedvenc mártás csirkemell

Hozzávalók:

  • 1 egész csirkemell
  • 1 erőleves kocka
  • 1  fej vöröshagyma
  • olaj
  • kb 6-7 dl víz
  • pici só
  • 3 dkg liszt
  • 1-2 tk citromlé

Elkészítés:

  1. A csirkemellet nagyon vékony szeletekre vágtam, majd picit megsóztam.
  2. A vöröshagymát apróra vágtam és kevés olajon, pici sóval elkezdtem sütni, majd öntöttem hozzá 1 dl vizet és puhára pároltam.
  3. Hozzáadtam a húst, majd picit hagytam párolódni, hogy szépen kifehéredjen. 
  4. Felöntöttem a vízzel és hozzáadtam a húsleves kockát. Forrástól számítva 10-15 percig főztem.
  5. Mikor puha a hús, kiveszem őket. A lisztet pici vízzel simára kevertem és az alaplével simára kevertem. Ízesítettem pici citromlével, a hússzeleteket visszatettem. Átforraltam és tálaltam a közben kisütött burgonyával. Tésztával és rizzsel is finom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése