2016. január 31., vasárnap

Túrós kevert narancsos baracklekvárral



Túrós levert narancsos baracklekvárral

Hozzávalók
  • 15 dkg margarin
  • 15 dkg cukor
  • 3 tojás
  • 25 dkg liszt
  • 1 sütőpor
  • 1 vaníliás cukor
  • 1-1,5 dl tej
  • 20 dkg túró
  • 1 citrom reszelt héja
Tálaláshoz:
  • narancslekvár(1)
  • sárgabaracklekvár (2)
    Elkészítés:


    1. A margarint a cukorral és vaníliás cukorral kikevertem. 
    2. Hozzákevertem a tojások sárgáját és a túrót.
    3. A liszttel elkevert sütőport is beledolgoztam a tejjel együtt. 
    4. A tojások fehérjét egy csipet sóval felvertem kemény habbá, majd óvatosan a masszához adtam.
    5. A kivajaztamz őzgerincformát, majd beleöntöttem a tésztát. 
    6. 170 fokos előmelegített sütőben 150-160 fokon megsütöttem kb. 35 perc alatt. Tűpróba!
    7. A kétféle lekvárt 2:1 arányban összekeverjük és összemelegítjük. (Tehát,ha 2 ek barack 1 ek narancs.)


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése