2016. január 12., kedd

Joghurtos burgonyasaláta karamellizált hagymával




Joghurtos burgonyasaláta karamellizált hagymával



Hozzávalók:

  • 25 dkg kifli burgonya
  • 1 nagy fej lilahagyma
  • 1 ek balzsamecet
  • 1 ek cukor
  • olaj

Öntet:
  • 2 dl görög joghurt
  • 1 ek majonéz
  • 1 tk mustár
  • 1 csapott tk só
  • 1 mk bors
  • 1 tk cukor
  • 1 tk citromlé
  • 2 ek friss apróra vágott petrezselyemzöld
Elkészítés:
  1. A lilahagymákat félbevágjuk, majd felszeleteljük és egy serpenyőben, kevés olajon kb. 8 perc alatt üvegesre pirítjuk, majd hozzáadjuk a balzsamecetet és barnacukrot és még 5 percig karamellizáljuk.
  2. A burgonyákat sós vizben héjastól megfőztem.Leszűrtem, majd meghámoztam. Végül fél centis karikákra vágtam.Hagytam kihűlni teljesen.
  3. Az öntet hozzávalóit összekevertem.
  4. Egy tálba rétegezni kezdtem a hozzávalókat. Burgonya karikák, kevés hagyma, majd az öntet. A tetején burgonya legyen az öntettel. Megszórtam a petrezselyemzölddel a tetejét is.
  5. 12 órára hűtőbe tettem. Egyszerű sült csirkemell mellé tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése