2016. január 12., kedd

Burítós





Burítós

Hozzávalók:
Piskóta:
  • 8 tojás
  • 8 evőkanál liszt
  • 8 evőkanál cukor
Krém: 
  • 10 dkg ráma
  • 8 dkg porcukor
  • 10 dkg darált dió
  • 1 ek rum
  • 0,5 l habtejszín (Hullala)
  • csokis tortadara

Piskóta locsolásához:
1 dl tej + 1 ek rum

    Elkészítés:
    1. A rumot a tejjel elkevertem.
    2. Egy nagyobb tepsiben sütöttem egy 8 tojásos piskótát.
    3. A rámát a cukorral habosra kevertem, majd hozzáadtam a diót és a rumot.
    4. A sima piskótát elfeleztem, így lett két kisebb téglalapom. Egy nála nagyobb tepsibe helyeztem, meglocsoltam rumos tej felével,megkentem a krém felével és rátettem a másik piskóta darabot. Azt is meglocsoltam és megkentem a maradék krémmel. Lefedtem fóliával és egy éjszakára hűtőbe tettem.
    5. Másnap fogtam egy nagy tortatányért. Felvertem a tejszínhabot. Kanállal elkezdtem szaggatni a piskótát a tányérra, egy sor után megkentem tejszínhabbal, rá megint piskóta. Ezt úgy csináltam, hogy egy félgömb legyen belőle. A végén az egészet bekentem habbal és megszórtam tortadarával.
    6. Szeletelve szép mozaikos mintát ad, de mondhatnám azt is: Úgy néz ki mintha összeborítottam volna!



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése