2015. december 24., csütörtök

Vargányás marhahúsos tarhonya





Vargányás marhahúsos tarhonya


Hozzávalók:

  • 8 db szárított vargánya szelet
  • 50 dkg marhalábszár
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • 1 tk pirospaprika
  • 1 ek zsír
  • 1 ek marhahús ételízesítő
  • 25 dkg tarhonya +5 dl víz

Elkészítés:

  1. A marhahúst nagyon apró kockára vágtam és félre tettem.A gombát forró vízbe áztattam.
  2. A vöröshagymát is apróra vágtam, majd a felolvasztott zsiron megdinszteltem pici vízzel és sóval. Mikor elforrta a vizet hozzáadtam a húst és fehéredésig pároltam.
  3. Megszórtam az ételízesítővel és a pirospaprikával, átforgattam, majd felöntöttem annyi vízzel,hogy ellepje. Beleöntöttem a gombát a vízzel együtt.
  4. Puhára főztem.
  5. Külön lábosban megpirítottam a tarhonyát kevés zsiradékon sóval, majd felöntöttem a fél liter vízzel és félre csapott fedő alatt takarékon puhára pároltam, míg az összes vizet magába szívja. 
  6. Mikor a tarhonya elkészült a vargányás marhara alaphoz kevertem.
  7. Fedő alatt picit állni hagytam, majd tálaltam is.




2 megjegyzés: