2015. december 23., szerda

Vaníliakrémmel töltött diós korong



Vaníliakrémmel töltött diós korong

Hozzávalók:
  • 28 dkg liszt
  • 20 dkg porcukor
  • 16 dkg darált dió
  • 2 ek kakaópor
  • 2 tojás sárgája
  • 20 dkg margarin
Krém: 
  • 1 tojás sárgája
  • 8 dkg porcukor
  • 1 vaníliás pudingpor
  • 2,5 dl tej
  • 10 dkg margarin
  • pici rum aroma
    Elkészítés:
    1. A lisztet összekevertem a száraz hozzávalókkal, majd összemorzsoltam a margarinnal. 
    2. Végül a tojás sárgáját is hozzádolgoztam. 
    3. Kinyújtottam lisztezett deszkán, majd pogácsaszaggatóval korongokat szaggattam és sütőpapíros tepsibe tettem őket.Nem nőnek meg így lehet őket szorosabban rakni, mint egyébként a kekszeket.
    4. 160 fokos előmelegített sütőben megsütöttem. Kb 10-15 perc alatt
    5. Rácson hagytam kihűlni.
    6. A pudinport a tejjel és a tojás sárgájával kivertem, majd sűrű krémmé főztem. Hagytam teljesen kihűlni.
    7. A margarint habosra kevertem és a kihűlt krémet is hozzáadtam. Pici rum aromával ízesítettem.
    8. Összeragasztottam a korongokat a krémmel.Meghintettem porcukorral.
    9. 12 órát állni hagytam, hogy puhuljon.

    Megjegyzés:
    Barackmag újragondolva,hogy azok is élvezhessék akiknek nincs sütőformájuk vagy nem szokott sikerülni a formában sütés.


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése