Oldalak

2015. december 24., csütörtök

Tőkehal ropogós bundában




Tőkehal ropogós bundában


Hozzávalók:
  • 60 dkg tőkehal filé
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • tej
  • olaj/kókuszzsír a sütéshez
Bundához:
  • 1 tojás
  • 1/2 csésze kukoricaliszt
  • 1 ek búzaliszt
  • ásványvíz
  • 1 tk pirospaprika
  • pici őrölt bors

Elkészítés:

  1. A halszeleteket fokhagymás tejben hagytam állni 1 órát.
  2. Utána 2-3 nagyobb darabba vágtam, megsóztam. Állni hagytam.
  3. A bundához a hozzávalókat simára kevertem. Palacsintatészta sűrűségűnek kell lennie.
  4. Az olajat/kókuszzsírt felforrósítottam.
  5. A haldarabokat a tésztába mártottam, a tál szélén a felesleget lehúztam róla, majd a forró olajban szép pirosra sütöttem.
  6. Papírtörlőre szedve felitattam a felesleges olajat és tálaltam is.

Saláta uborkával kapros öntettel készült mellé.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése